Thursday 8 November 2012

Saya Hodoh Tapi Saya Okay.

Bismillah.
Assalamualaikum. Sekarang ni aku rajin berblog-walking. Banyak bacaan luas pandangan. Bagi aku
best lagi blog walking daripada hadap or beli buku tebal menggunung. Macam-macam
maklumat je aku jumpa. Teknologi dihujung jari beb. Hahahaha.

Bak kata amel, tanpa kita sedari, kita menjadi seorang yang judmental. Menghakimi luaran dan fizikal
semata-mata dan mencari kesalahan serta kekurangan orang lain. Kemon la, setiap orang ada kekurangan dan kelebihan. Ada yang cantik ada yang hodoh, ada yang pandai ada yang bodoh, ada yang gemuk ada yang kurus, ada yang tinggi ada yang rendah cenonet comel-comel gitu. Ehhh ? *jangan terasa plisss. Hahahaha 


 Dah taknak bebel lagi. Sila baca SINI :) Blog ni jauh lebih best daripada blog aku. Penulis dia pelajar perubatan tahun akhir. Doktor wooo. Pergi ah usha usha sikit blog tu. Rajin-rajinkan diri untuk tingkatkan pengetahuan. Instead of hadap buku MUET :'( Kbai !


“Lantas, gunakan kelebihan dan kekuatan yang ada untuk mencipta kecemerlangan dalam diri untuk kebaikan bersama. 
Ingatlah bahawa setiap keindahan dan kesempurnaan itu hanya milik sang penakluk jiwa para
hamba-hamba-NYA, yakni sang KHALIQ yang Maha Pencipta.
Manakala pada kecacatan, keburukan dan kelemahan adalah ciptaan manusia itu sendiri..”

1 comment: