Monday 5 November 2012

Hanya Angan Dan Impian.

Bismillah.
Assalamualaikum. Aku bersemangat gila buat entry ni. Kenape ntah. Tadi saje saje takde kerje aku
usha usha kereta mewah lagi cool giler melalui kawan baik aku, Mr. Google. Hewhew. Macam
macam spontaneous reactions antara aku and adek-adek yang takde kerja lagi busy body ni.

'' Perghhhh ! smart giler kereta AUDI R8 tu ''

''Along, titew nak kereta nih !''

'' Cooool ! Yang merah tu gempak ! ''

'' Nanti nak beli ah kereta macam ni ''

'' Along, yang kuning baru menyerlah ! Hahaha '' >>> me : huk aloh -.-''

 Audi R8 wooooo ~

Mr Porsche

Wuuuuuu ~ Volkswagen..

 Ferrari  *Aku tengok macam kereta Batman pon ade. Muehehe
  
Aku letak ciput je ni. Nanti ade yang muak. Aku kan caring and understanding. Hewhew. Mcam sepesen je kereta yang aku letak ni. Memang macam tu lah kot taste aku. By the way, dalam usha mengusha kereta-kereta mewah lagi mahal kemelampauan ni, aku tak lupa cari kereta idaman 'mampu milik'. Cehhh.. Bajet mampu beli -.-' In the future la maksud aku. Kalau nak beli yang kat atas ni, tunggu kayoo beratus ribu boleh laaa.. Kejayaan bermula dengan sebuah impian kan. Haaa... InsyaAllah :) Huhu

Vios Vios Vios !

Ni pulak, Honda Honda Honda ! Hahaha. Semmat tak semmat.

Dah dah. Korang takyah nak annoying sangat dengan entry ni. Think positive, take it as things 
that motivate ourselves to achieve our dreamss. Hahaha. Kbai


1 comment: