Friday 19 October 2012

Benci Si M !

Bismillah.

Haaa.. Nampak tak free time yang aku ade sampai boleh nak update blog almost setiap hari. Masa ni lah nak habiskan masa dengan mukabuku, twitter, viber, whats app, skype dengan jiran sebelah rumah, hadap lappy tak ingat dunia, ngorat abg posmen. Ehhh.. boleh ke macam tu ? Hahaha.. Tipu je. Nampak sangat takde kerja tapi cari pasal. Duduk rumah selain jadi penganggur terhormat, bina lemak buat stok supaya sempot naik 'tangga kejayaan' palam sem depan. Sia-sia je loss 10 kg duduk PAlam tu. Fuuhhhh.. Tarik nafas kejap.

So, the conclusion can be made based on the introduction above is my M cronic disease is coming back !! Do you know what is the letter M stand for ? It's neither Mercedes, Morocco, Messi, nor Michael O Johnson
(chief executive officer of Herbalife) but M.A.L.A.S. Or dalam bahasa spanishnye L.A.Z.Y.


Benci penyakit tu. Seriously. Aku yakin setiap orang ade penyakit ni. Apa yang membezakan kita ialah macam mana kita nak atasi rasa, sifat dan penyakit M tu dan buang dia jauh-jauh dari hidup. Bahaya wooo penyakit ni kalau tak dirawat. Yea. Betul. Bahaya.

Maybe akan ade orang yang rasa nak lempang diri aku laju-laju sebab tak reti nak appreciate masa, tak buat aktiviti yang berfaedah masa cuti panjang ni selain hibernasi. Owh maluuunye. Dah dah. M, pergi main jauh-jauh.. Jangan nak menggedik dengan aku masa cuti nih. Sila sibukkan diri dengan memasak, kemas rumah, sidai lipat baju bagai, and buat kerja SMA yang tengah senyum-senyum nak ngorat aku. Hah

Doa untuk orang malas macam aku.

I'm going to fight my M disease. I'm an active teen. Hibernation is not the only thing I can do during my semester break. Come on liyana ! Do something beneficial ! Okay, entry ni annoying. Kbai


1 comment:

  1. eh jangan malas malas . siapkan report semua bagai SMA punya ya sis :) haha

    ReplyDelete