Tuesday 1 January 2013

Khas Untuk Ayah :)

Bismillah.

Assalamualaikum. Semalam, birthday antara orang yang paling istimewa dalam hidup. Orang yang gigih mencari rezeki untuk menyara aku, yang sentiasa sabar membesarkan aku, yang tidak jemu memberi aku ilmu dan nasihat, yang sentiasa menahan karenah dan kesongehan aku, yang selalu cuba untuk menggembirakan aku, 

 Sanah Helwah AYAH ! Happy Birthday ! Shēng rì Kùai lè ! (=

Moga sentiasa dimurahkan rezeki, dipermudahkan segala urusan dan bahagia selalu. Ohh first time sambut birthday ayah time aku duduk ''jauh'' nun di palam nih T^T Redhaa redha.. Tertanya pulak apa kebaikan yang aku telah buat untuk ibu ayah aku. Cukup solehah tak aku dalam menjadi anak sulung mereka ? Bolehkah aku menjadi anak yang membawa kebaikan kepada kedua orang tuanya hingga ke syurga ? *sedih* 

Ya Allah, jadikan kami seorang anak yang soleh dan solehah, yang membawa kebaikan ke atas orang tua kami, yang sentiasa menjaga kebaikan dan menggembirakan mereka. Kurniakanlah kami kebahagiaan hidup di dunia dan akhirat. Masukkanlah kami sekeluarga dalam golongan orang yang beriman dan menjadi penghulu syurgaMu. Amin :')


 Not giving much for him T^T


Kayfine, agak cacat sikit gambau nih. First time and beginner lagi so tak berapa nak kreatif sikit. Pray that my ayah will stay healthy and always being the most handsome man in my life. Really hope that you will read this one day. Bless us all Allah. Amin.. Wassalam.

2 comments: