Wednesday 27 February 2013

Aku, Aneh Dan Pelik ?

Bismillah.

Assalamualaikum. Mentang-mentang program dah habis, macam setiap hari pulak nak update belog. Hurmmmm.. Sebenarnya dah lebih 3 orang kawan aku kat palam cakap aku ni pelik. Takpon aneh. Acano tu ? -.-'' Dan sampai hari ni jugak la aku tak tau tang mana yang aku pelik tu. Habaq mai sikit kat cheq. Normal la bagi aku kalau kadang-kadang kita hepi, sometimes gila-gila sengal sikit, serius, sedih ssetitis dua or senyap tak banyak cakap. Life is not all about joyness and happiness kan. But I always like to crazy around especially dengan groupmates or siblings SMA sebab nak watlek watlek taknak stress. Kadang-kadang dengan housemates. Kalau dengan adik-adik aku lagilah. Errrr gila-gila je, BUKAN gila. Hah



Instead of using the word ''weird'', I prefer to be described as unique. Expect the unexpected from me. Hewhew. Okay, penyakit gedik datang. Tu je nak cakap. Kalau aku ada pelik sangat ke, cakaplah. Janganlah senyap je. Kena cepuk nanti. Kesian aku, curious. Haha :p Kbyeeeee



1 comment:

  1. nahhhh. that's why i called you weird. terserlah kau peliks dlm entry ni. hahaha

    ReplyDelete